Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

Το καπάκι

Ένα παντρεμένο ζευγάρι δυσκολεύεται στο να κάνει παιδί. Κάποια στιγμή επισκέπτονται έναν ειδικό γιατρό, ο οποίος δίνει στη σύζυγο μια σειρά εξετάσεων, ενώ στον σύζυγο ένα κουτάκι και του λέει: - Σε αυτό το κουτάκι θέλω να βάλετε το σπέρμα σας και να μου το φέρετε εδώ, όχι αργότερα από δύο ώρες αφότου το συγκεντρώσετε. Με τη βοήθεια της συζύγου σας ή μόνος σας. Φεύγει το ζευγάρι και το απόγευμα της επόμενης μέρας πηγαίνει ο σύζυγος στον γιατρό και του δίνει το κουτάκι άδειο. - Πού είναι το σπέρμα; λέει ο γιατρός, βλέποντάς το. - Δεν μπορούσα με τίποτα, γιατρέ μου. Προσπάθησα, προσπάθησα με το χέρι, προσπάθησα με τα δύο χέρια, τίποτα! - Η σύζυγός σας δεν μπορούσε να βοηθήσει; - Φώναξα και τη σύζυγό μου! Προσπάθησε κι αυτή με τα χέρια, με το στόμα, τίποτα! Να φανταστείτε ήρθε στο σπίτι και μια φίλη της γυναίκας μου. Προσπάθησε κι αυτή μαζί με τη γυναίκα μου με τα χέρια, με το στόμα, τίποτα! Μέχρι και έναν γείτονα φώναξα, μποντιμπιλντερά, δύο μέτρα άντρας! Αλλά κι αυτός, τι με τα χέρια, τι με το στόμα, τι με τα δόντια, τίποτα! - Αντρα; Και με τα δόντια; - Ναι, γιατρέ μου, δεν άνοιγε με τίποτα το γαμημένο το καπάκι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: